onsdag 18 januari 2012

♥ Vacker kärlekshistoria mott alla odds ♥

http://www.expressen.se/noje/1.2682174/de-blev-ett-par-under-inspelningen-av-mot-alla-odds

Här kan ni se första avsnittet av "Mott alla odds" på SVT play.

http://svtplay.se/t/167450/mot_alla_odds




♥ Vacker historia om två människor som fann varann och den där stora kärleken...Sen finns det säkert dem som läser detta med kritiska ögon, säger bara till er ta chansen och öppna era ögon.Det finns en man/kvinna där ute för er med,när den kommer den där speciella kärleken då lovar jag kraften finns att våga ta chansen...
Sen att dem har varsitt funktionshinder än sen då,jag lever med en psykisk diagnos sen många år tillbaka.Den mannen jag är tillsammans med acceptera mig som jag är,brukar säga att han är min coach, min bästa vän och min fästman.
Jag vet vad jag pratar om har ju upplevt den där stora kärleken,lever med den mannen nu sen några år tillbaka ♥



Lev väl!
Sunnygirl@

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Syttende mai

Norges nationaldag Hur firar man nationaldagen i Norge? Morgonen Nationaldagen börjar tidigt. De flesta bör...